Sok a szabadidőm, gyere nézz szét és beszéljünk egy kv mellett
Tartalomjegyzék
Sok szempontból egy igazán kiváló szakember vagyok. A gyakori visszajelzések szerint, én is tudatosan építkezem kompetencia-fejlesztés területén
Igaz, egyben tévedtem: az emberekben alapból inkább bízom így kicsit tudatos is de nem építettem referenciamunkát az első 10-15. évben. Ráadásul beértem a kisebb cégek megszerzésével is. A digitális transzformáció számomra Y generációként egy igen fontos küldés.
Az utolsó 5 évben, amikor ezt már nagyon akartam referenciátépíteni: minden (második) megbízásom évekre titkosított lett. Így vagy a logót mutathatom meg, vagy azt hogy kb mit csináltam nagy vonalakban, de azt nem hogy melyik cégnél. Emiatt kicsit nehézkes ebben a bizalmatlan világban. Ráadásul, a makrogazdaság tézisei itt toporzékolnak köröttünk.
Most, ezen a héten újrafordítok ezen : all-in-t mondok! Felfedem a weblapom, milyen részfeladataim voltak eddig jellemzően.
Amikor ezek egy részét egy megbízás / főállás pozícióhoz illesztem: nem fér el. És órákba telik pályázni 9 év vállalkozói mentalitással egy „dobozba”. Oka: rengeteg egyedi küldetésem van. Ezek rövid időn belül megtalálom a lehető legjobb megoldásokat is. A projektmegbízás híve vagyok, nem a munkaköri leírásé.
Linkedin és a pangás
2024-ben fordult a tendencia: amit Linkedin oldalon „contractor” megbízást keresek ikon-t kiteszem és a között h google SEO-ban mit érek a saját weblapon. Nem vagyok egy ölbe tett kézzel várom a sült malacot típus. Eddig évekig csendes voltam és bíztam az ígéretekben. Lojális vagyok, ezért csak akkor „boritok asztalt”, amikor nem maradt más opció. Idén inkább stíluson „hangoskodom”, megélem a sárkány évét, ami ránk köszöntött. Várni egy busás napi díj projektre (amivel szakmaileg is fejlődhetek) vagy tegnap például javítottom a SEO beállításokat, ADS kampányt terveztem. Beállítottam egy rakat google konfigurációt mind a kliensen, mind a szerveren. Jó sokat fejlődött megint! Ezzel a cookie banner-es régi új téma : méri, nem méri, amikor a felhasználó engedélyezte-e. Sok google doksi és fejlesztői gondolkodást ad. Ma ezekre is igaz h konfigurációmenedzsment lett a javascript, json, kód fejlesztés. (Ezek a konfig. témák mindig valahogy nálam maradnak).
All in 3 digitális szakterület kategóriában:
Napidíjas csomagok
Chief Digital Officer (CDO) csapatvezető, részlegvezető KKV és nagyválllatban : team leader, service delivery manager (is vontz)
Szervezeti, üzleti és digitális diagnóziskészítés (The Precursorius modell szerint)
Szervezeti-működés fejlesztés (OD)
HR IT projekt (teljes folyamathoz)
Logisztikai és beszerzési IT szoftver projekt (teljes folyamathoz)
IT Projektvezető (nagyvállalathoz is)
Low Code folyamat-automatizálás (IT csapathoz: pl. ServiceNow, Bubble, Mendix)
IT Business Analyst, Business Analyst, ICT Business Solution Designer
Konfigurációmenedzsment (pl. ServiceNow, CMDB, Microsoft Azure, Google Cloud Console, ENTRA ..)
Perkurzor Tanácsadás
Prekurzor Konzultáció (több területhez)
The Precursorius modell tanácsadás
Digitalizáció projekt elakadási pontok feltárása és megoldása
Web-kereskedelmi tanácsadás (The Precursorius modell szerint)
Megoldásépítés
No-Code folyamat-automatizáció építés WordPress-hez is
Építés és üzemeltetés: WordPress Elementor website
Építés és üzemeltetés: Webshop (A-Z-ig)
Beállítások: Google Analytics és Google Tag Manager
Beállítások: Google Search Console és WordPress SEO fejlesztés
BI adatos projekt (pl. PowerBI dashboard)
És az összes online marketing e-business eszköz kiválasztása, beállítása, üzemeltetése (ehhez VA partnerekkel dolgozom együtt, magamnak én is megcsinálom
e-business IT témakörben: DNS beállítások, szolgáltatóval levelezni, amit tudok azt beállítom egyedül: php ini, cashe, a domain-ekkel munka, tűzfal beállítások, automata mentések , telepítések, konfig. monitoring rendszer beállítása és SLA.
Ennyi.
"Erre mit lépsz?" Tetszett valamelyik?
Javaslom magamnak a fentiekben legyenek aloldalak is, ahova be tudok tenni egy-egy eset példát is. Meglepően jól tudhatja erősíteni az a bizadalmad, gondolom
És jó hír, tegnap munka eredményt ért el: 2 óra alatt átment a Google Ads kampányom engedélyeztetése. Még mielőtt GO-t nyomok, a konverzió mérést be kell fejlesztenem. Frissíteni az adatvédelmem, a banner beállításait, ahol a ads cokkie-kat is beazonosítom. Azt írja heti 27 konverzió lehet – elsőre nem akartam heti 150eFt-ot költeni sem. A hirdetési kampányt és felhasználók viselkedéséhez megépítem a Google Looker adatriportot is. Biztosra megyek. Neked is szükséged lenne ilyenre?